Zoekpagina
Snel en efficiënt uw reparatie bestellen, wij zijn continu bezig met innovaties om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken. Met onze webshop introduceren wij een nieuwe manier om reparaties te bestellen/aan te melden.
Stap 1: Registreer u eenmalig of log in klik hier
Stap 2: Zoek op basis van uw artikelnummer en bestel uw reparatie
Stap 3: Ontvang een PDF pakbon per mail en stuur de reparatie naar EMtech
Voor een uitgebreide uitleg van onze nieuwe werkwijze klik hier
Veelgestelde Vragen
Een artikelnummer van een module staat in de meeste gevallen op het typeplaatje.
Mocht uw module niet over een typeplaatje beschikken, probeer dan bijvoorbeeld nummers op de voorkant van de module.
Lukt beide niet? Meld uw reparatie aan via ons reparatie aanmeld formulier, klik hier

Het kan soms lastig zijn om een letter O van een cijfer 0 te onderscheiden. Probeer in de gevallen dat u het niet zeker weet, beide varianten.
Het kan verhelderend werken om alleen het eerste deel van uw artikelnummer in te voeren en te kijken welke suggesties verschijnen. Zo kunt u in sommige gevallen de opbouw van uw artikelnummer afkijken bij varianten van uw module.
Lukt beide niet? Meld uw reparatie aan via ons reparatie aanmeld formulier, klik hier
Wij hebben een grote voorraad van diverse drives, HMI’s, PLC’s, etc. U kunt alle artikelen in onze webshop aanvragen voor levering. Zoek op basis van uw artikelnummer. Op de productpagina kunt u een gereviseerd artikel aanvragen. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met u op.
Een artikelnummer van een module staat in de meeste gevallen op het typeplaatje.
Mocht uw module niet over een typeplaatje beschikken, probeer dan bijvoorbeeld nummers op de voorkant van de module.
Lukt beide niet? Meld uw reparatie aan via ons reparatie aanmeld formulier, klik hier

Een serienummer van een module staat in de meeste gevallen op het typeplaatje.

Werkwijze
Registreer u voor een nieuw account met uw contact- en bedrijfsinformatie. Hierdoor hoeft u voortaan alleen maar in te loggen en zijn al uw gegevens bij ons bekend
Gebruik het artikelnummer om snel te vinden wat u nodig heeft in onze webshop met meer dan 500K artikelen.
Artikel gevonden? Ga naar stap 3
Artikel niet gevonden? Ga naar stap 2.1
Mocht uw artikel nog niet in onze database staan dan wordt u doorverwezen naar ons reparatie aanmeldformulier. Voor het reparatie aanmeldformulier klik hier.
Hier kunt u uw reparatie aanmelden, vervolgens ontvangt u een pakbon per mail waarmee de reparatie naar EMtech verstuurd kan worden.
Na binnenkomst EMtech stuurt EMtech u een reparatievoorstel. Na uw goedkeuring start de reparatie. Daarnaast wordt uw artikel aan de database toegevoegd zodat ook dit artikel in de toekomst besteld kan worden.
Voeg de reparatie voor de reparatieprijs toe aan uw winkelwagen en rond het bestelproces af.
U ontvangt per mail een pakbon waarmee de reparatie naar EMtech verstuurd kan worden*.
*U ontvangt de mail binnen 5 minuten na het afronden van de bestelling
Bij binnenkomst van uw reparatie controleert EMtech de gegevens (artikelnummer, serienummer & prijs).
Indien alles klopt ontvangt u een orderbevestiging per mail. EMtech start dan de reparatie.
Indien er afwijkingen zijn ontvangt u een aangepast reparatievoorstel. Na uw goedkeuring start EMtech de reparatie
Indien uw reparatie (succesvol) is afgerond stuurt EMtech de reparatie kosteloos naar u terug.
Na de afronding volgt de facturatie. Dit gebeurd op basis van No cure, No pay.