Search page
Order your repair quickly and efficiently, We are continuously working on innovations to make it as easy as possible for you. With our webshop we are introducing a new way to order/report repairs.
Step 1 : Register once or log in click here
Step 2 : Search based on your item number and order your repair
Step 3 : Receive a PDF packing slip by email and send the repair to EMtech
For a detailed explanation of our new working method , click here
Frequently Asked Questions
In most cases, an article number of a module can be found on the type plate.
If your module does not have a rating plate, try numbers on the front of the module, for example.
Both don’t work? Register your repair via our repair registration form, click here

It can sometimes be difficult to distinguish a letter O from a number 0 . In case you are not sure, try both variants.
It can be enlightening to enter just the first part of your item number and see what suggestions appear. In some cases you can check the structure of your article number for variants of your module.
Both don’t work? Register your repair via our repair registration form, click here
We have a large stock of various drives, HMIs, PLCs, etc. You can request all items in our webshop for delivery. Search based on your item number. You can request a refurbished item on the product page. We will then contact you within 1 working day.
In most cases, an article number of a module can be found on the type plate.
If your module does not have a rating plate, try numbers on the front of the module, for example.
Both don’t work? Register your repair via our repair registration form, click here

In most cases, a module’s serial number can be found on the rating plate.

Method
Registreer u voor een nieuw account met uw contact- en bedrijfsinformatie. Hierdoor hoeft u voortaan alleen maar in te loggen en zijn al uw gegevens bij ons bekend
Gebruik het artikelnummer om snel te vinden wat u nodig heeft in onze webshop met meer dan 500K artikelen.
Artikel gevonden? Ga naar stap 3
Artikel niet gevonden? Ga naar stap 2.1
Mocht uw artikel nog niet in onze database staan dan wordt u doorverwezen naar ons reparatie aanmeldformulier. Voor het reparatie aanmeldformulier klik hier.
Hier kunt u uw reparatie aanmelden, vervolgens ontvangt u een pakbon per mail waarmee de reparatie naar EMtech verstuurd kan worden.Ā
Na binnenkomst EMtech stuurt EMtech u een reparatievoorstel. Na uw goedkeuring start de reparatie. Daarnaast wordt uw artikel aan de database toegevoegd zodat ook dit artikel in de toekomst besteld kan worden.Ā
Voeg de reparatie voor de reparatieprijs toe aan uw winkelwagen en rond het bestelproces af.
U ontvangt per mail een pakbon waarmee de reparatie naar EMtech verstuurd kan worden*.Ā
*U ontvangt de mail binnen 5 minuten na het afronden van de bestellingĀ
Bij binnenkomst van uw reparatie controleert EMtech de gegevens (artikelnummer, serienummer & prijs).
Indien alles klopt ontvangt u een orderbevestiging per mail. EMtech start dan de reparatie.
Indien er afwijkingen zijn ontvangt u een aangepast reparatievoorstel. Na uw goedkeuring start EMtech de reparatie
Indien uw reparatie (succesvol) is afgerond stuurt EMtech de reparatie kosteloos naar u terug.
Na de afronding volgt de facturatie. Dit gebeurd op basis van No cure, No pay.Ā