Stran za iskanje
Naročite popravilo hitro in učinkovito, Nenehno delamo na inovacijah, da bi vam bilo čim lažje. Z našo spletno trgovino uvajamo nov način naročanja/prijave popravil.
1. korak : Registrirajte se enkrat ali se prijavite Klikni tukaj
2. korak : Poiščite na podlagi številke artikla in naročite popravilo
3. korak : Prejmite odpremnico PDF po e-pošti in popravilo pošljite podjetju EMtech
Za podrobno razlago našega novega načina dela kliknite tukaj
Pogosto zastavljena vprašanja
V večini primerov je številko artikla modula mogoče najti na tipski tablici.
Če vaš modul nima tipske ploščice, poskusite na primer s številkami na sprednji strani modula.
Oboje ne deluje? Prijavite svoje popravilo prek našega obrazca za registracijo popravil, kliknite tukaj

Včasih je težko razlikovati črko O od številke 0 . Če niste prepričani, poskusite obe različici.
Lahko je razsvetljujoče, če vnesete samo prvi del številke artikla in vidite, kateri predlogi se prikažejo. V nekaterih primerih lahko preverite strukturo vaše številke artikla za različice vašega modula.
Oboje ne deluje? Prijavite svoje popravilo prek našega obrazca za registracijo popravil, kliknite tukaj
Imamo veliko zalogo različnih pogonov, HMI-jev, PLC-jev itd. Za vse artikle v naši spletni trgovini lahko zahtevate dostavo. Iskanje glede na vašo številko predmeta. Na strani izdelka lahko zahtevate prenovljen izdelek. Nato vas bomo kontaktirali v 1 delovnem dnevu.
V večini primerov je številko artikla modula mogoče najti na tipski tablici.
Če vaš modul nima tipske ploščice, poskusite na primer s številkami na sprednji strani modula.
Oboje ne deluje? Prijavite svoje popravilo prek našega obrazca za registracijo popravil, kliknite tukaj

V večini primerov je serijsko številko modula mogoče najti na ploščici s tehničnimi podatki.

Metoda
Registreer u voor een nieuw account met uw contact- en bedrijfsinformatie. Hierdoor hoeft u voortaan alleen maar in te loggen en zijn al uw gegevens bij ons bekend
Gebruik het artikelnummer om snel te vinden wat u nodig heeft in onze webshop met meer dan 500K artikelen.
Artikel gevonden? Ga naar stap 3
Artikel niet gevonden? Ga naar stap 2.1
Mocht uw artikel nog niet in onze database staan dan wordt u doorverwezen naar ons reparatie aanmeldformulier. Voor het reparatie aanmeldformulier klik hier.
Hier kunt u uw reparatie aanmelden, vervolgens ontvangt u een pakbon per mail waarmee de reparatie naar EMtech verstuurd kan worden.
Na binnenkomst EMtech stuurt EMtech u een reparatievoorstel. Na uw goedkeuring start de reparatie. Daarnaast wordt uw artikel aan de database toegevoegd zodat ook dit artikel in de toekomst besteld kan worden.
Voeg de reparatie voor de reparatieprijs toe aan uw winkelwagen en rond het bestelproces af.
U ontvangt per mail een pakbon waarmee de reparatie naar EMtech verstuurd kan worden*.
*U ontvangt de mail binnen 5 minuten na het afronden van de bestelling
Bij binnenkomst van uw reparatie controleert EMtech de gegevens (artikelnummer, serienummer & prijs).
Indien alles klopt ontvangt u een orderbevestiging per mail. EMtech start dan de reparatie.
Indien er afwijkingen zijn ontvangt u een aangepast reparatievoorstel. Na uw goedkeuring start EMtech de reparatie
Indien uw reparatie (succesvol) is afgerond stuurt EMtech de reparatie kosteloos naar u terug.
Na de afronding volgt de facturatie. Dit gebeurd op basis van No cure, No pay.